Obrazek

Obrazek

wtorek, 3 czerwca 2014

Hej :) Taa... Założyłam bloga, ale wątpię, by ktoś na niego zerkał z dwóch powodów:
1. Nie mam talentu do pisania.
2. Nie jest on o miłości, całowaniu, seksie itp., tylko o przyjaźni.

Mam nadzieję, że ktoś się skusi, żeby jednak poczytać.
• D-l-a   z-a-i-n-t-e-r-e-s-o-w-a-n-y-c-h •
Tym razem nie będzie tu one-partów xD Będzie za to historia o trzech, kompletnie różnych nastolatkach, które zwiały z domu i o tym, jak nawiązuje się między nimi przyjaźń ♥ Taki oryginalny pomysł xD
Prolog zaczęłam pisać :) Dodam w czwartek lub w piątek :D
Opublikowałam już najważniejsze informacje o głównych bohaterkach, można sb poczytać :*
http://la-amistad-es-como-el-cancion.blogspot.com/p/bohaterowie.html

An ;*



1 komentarz:

Każdy komentarz, nawet ten najkrótszy, zawierający negatywną ocenę mojej twórczości daje mi kopa do roboty i chęci do pracowania nad sobą ;)